INNOVATION INCUBATOR 4.0 

Project information

THE OBJECTIVE OF THE INNOVATION INCUBATOR 4.0 PROGRAMME IS:

To support the process of managing the results of scientific research and development works, in particular in terms of transfer, implementation and commercialisation by increasing the technological readiness (according to the TRL scale) of solutions selected for implementation as part of pre-implementation works. The implementation of the programme should also contribute to the promotion of scientific achievements, increase their impact on the development of innovation and strengthen cooperation between the scientific community and the business environment.

THE PROJECT IS IMPLEMENTED IN A CONSORTIUM:
Medical University of Gdańsk (Leader), University of Gdańsk (partner), Centre for Medical Innovation Sp. z o.o. (partner).

PROJECT IMPLEMENTATION PERIOD:
01.07.2020-31.12.2023

AMOUNT OF FUNDING FOR THE ENTIRE CONSORTIUM:
PLN 2,823,900

AMOUNT OF FUNDING FOR UG:
pln 1,358,900, of which pln 1,223,000 is grant funding and pln 135,900 own contribution.

UNDER THE PROJECT, SUCH ACTIVITIES WILL BE IMPLEMENTED AS:

  • initiating and strengthening cooperation between the scientific community and the business environment;
  • preparation of projects for commercialisation of the results of scientific research and development works;
  • analysis of scientific research or development work results in terms of their practical usefulness;
  • analysing market needs in the context of selecting research topics;
  • maintaining a database of research projects in progress;
  • analysing the possibility of obtaining patent protection;
  • conducting pre-implementation work;
  • support from innovation brokers;

During the implementation of the project, scientists interested in the commercialisation of their scientific and research achievements can apply for funding for R&D work. The main element of the ‘Innovation 4.0 Incubator’ project is carrying out pre-implementation work, including additional laboratory tests or adaptation of the invention to the needs of an interested buyer, with the cost of one work not exceeding PLN 100,000.

As part of the UG project, a Grant Competition was held for authors of works with the highest commercialisation potential and implementation readiness.

THE PROJECT MANAGER ON THE SIDE OF THE UNIVERSITY OF GDANSK IS:
Katarzyna Gronowska – Director of the Technology Transfer Office UG

TELEPHONE:
+ 48 725 994 411

E-MAIL:
katarzyna.gronowska@ug.edu.pl

The funding comes from the non-competition project “Support for the management of scientific research and commercialisation of the results of R&D work in scientific units and enterprises”, implemented under the Operational Programme Intelligent Development 2014-2020 (Measure 4.4). 

Zamówienia publiczne

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający Uniwersytet Gdański zaprasza do złożenia oferty cenowej w związku z planowanym podjęciem negocjacji i podpisaniem umowy licencyjnej z zainteresowanymi podmiotami na wykorzystanie komercyjne wynalazku chronionego zgłoszeniem patentowym w procedurze europejskiej nr EP23199255.3 „Quantum random number generation system for self-testing generation of truly random bit strings and method for generation of string of quantum random numbers”.

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

   Zapytanie ofertowe – postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych
– na podstawie art. 2  ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych.

  • Przedmiot zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu wyceny wynalazku z dziedziny fizyki kwantowej pn. „Quantum random number generation system for self-testing generation of truly random bit strings and method for generation of string of quantum random numbers”, chronionego zgłoszeniem patentowym w procedurze europejskiej nr EP23199255.3, zawierającej poniższe elementy:
  • wycenę wartości: rynkowej, kosztowej, dochodowej i licencyjnej wynalazku dla następujących wariantów komercjalizacji: udzielenie licencji (wyłącznej / niewyłącznej) o zasięgu światowym oraz sprzedaż praw własności do technologii;
  • oszacowanie wysokości rynkowej stopy opłat licencyjnych dla technologii będącej przedmiotem wynalazku na potrzeby negocjacyjne z podmiotami zainteresowanymi uzyskaniem licencji na technologię;
  • analizę wrażliwości wyników wyceny (identyfikacja parametrów najistotniejszych dla wyników wyceny)
  • zaprojektowanie warunków kontraktu licencyjnego wyłącznego i niewyłącznego z określeniem kryteriów szacowania takich kluczowych parametrów, jak: długość trwania kontraktu; opłata wstępna; struktura opłat licencyjnych, z uwzględnieniem części ryczałtowej i zmiennej; model szacowania procentowej stawki licencyjnej i identyfikacja wartościowej bazy jej naliczania (w tym – model identyfikacji mnożnika procentowej stawki licencyjnej, odniesionej do marży operacyjnej perspektywicznego biznesu); identyfikacja zakresu możliwych do uzyskania marży operacyjnych w ramach komercjalizacji wynalazku (technologii), oszacowanie minimalnej wartości wymaganych obrotów ze sprzedaży produktów/usług potencjalnego licencjobiorcy w przypadku, gdy nie zostanie on zidentyfikowany, jako konkretny podmiot gospodarczy oraz przeprowadzenie procesu optymalizacji warunków kontraktu licencyjnego wyłącznego,
  • sporządzenie raportu z wyceny w zawierającego przynajmniej następujące elementy: podstawa, cel i cechy wyceny, opis przedmiotu wyceny, dobór metod wyceny i źródeł informacji, wyniki wyceny oraz stosowne wyliczenia, ewentualne załączniki zawierające istotne dane użyte w procesie wyceny. Raport powinien zostać sporządzony w języku polskim i angielskim w formie papierowej – 2 egzemplarze oraz elektronicznej). Raport powinien uwzględniać stan faktyczny i prawny na dzień wykonania oraz ponadto odpowiadać regułom sztuki i praktyce wyceny dóbr niematerialnych i prawnych dla potrzeb transakcyjnych, bilansowych oraz podatkowych.
  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Oferenta
  1. Termin realizacji zamówienia
  • dni kalendarzowych od daty podpisania umowy na wykonanie usługi
  1. Warunki zaproszenia do składania ofert
  2. Termin składania ofert – ciągły
  3. Okres związania ofertą 3 miesiące od daty przesłania oferty na adres e-mail: biuro@ctt.ug.edu.pl.
  4. Rozpatrywanie Ofert: w terminie związania Ofertą z możliwością przedłużenia okresu o 30 dni od daty zakończenia pierwotnego terminu.
  5. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, przejrzystości, jawności i równego traktowania.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. W ramach postepowania przewiduje się możliwość zorganizowania spotkania z potencjalnymi oferentami w kwestiach związanych z zaproszeniem do składania ofert. Konsultacje w sprawie zaproszenia mogą się odbyć również w formie telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  8. Oferta złożona, która nie odpowiada warunkom zawartym w niniejszym zaproszeniu lub złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
  9. Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do możliwości podjęcia negocjacji z wybranymi Oferentami w okresie związania ofertą. Negocjacje mogą się odbyć także w formie telefonicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub spotkania on-line.
  10. Dopuszcza się możliwość dokonania przez Oferenta zmiany warunków złożonej Oferty po przeprowadzonych negocjacjach.
  11. Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego Zaproszenia bez podania przyczyny.
  12. Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zbycia licencji na technologię bez wyboru Oferty.
  13. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  14. Pytania dotyczące zaproszenia należy kierować na adres e-mail podany w danych kontaktowych.
  15. Uniwersytet Gdański nie jest zobowiązany do zwrotu Oferentom jakichkolwiek kosztów związanych z Ofertą.
  16. Zawarcie Umowy Licencyjnej jest uwarunkowane spełnieniem wszelkich procedur w zakresie rozporządzania wartościami niematerialnymi i prawnymi wymaganych przepisami prawa w odniesieniu do uczelni wyższych.
  17. Oferenci nie są uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Uniwersytetu Gdańskiego w odniesieniu do warunków niniejszego Zaproszenia lub wyboru innego Oferenta.

 

 Załącznik 1. OFERTA

Załącznik 2. Formularz oferty 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

  1. Zamawiający Uniwersytet Gdański zaprasza do złożenia oferty cenowej w związku z planowanym podjęciem negocjacji i podpisaniem umowy licencyjnej z zainteresowanymi podmiotami na wykorzystanie komercyjne wynalazku chronionego zgłoszeniem patentowym krajowym nr 431559 pt. „Szczep bakteriofaga, jego zastosowanie terapeutyczne do zwalczania bakterii z rodzaju Escherichia oraz zastosowanie szczepu bakteriofaga do fagotypowania, zwłaszcza enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli”.

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

   Zapytanie ofertowe – postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych
– na podstawie art. 2  ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych.

 

  • Przedmiot zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu wyceny wynalazku z dziedziny Chemii pn. Szczep bakteriofaga, jego zastosowanie terapeutyczne do zwalczania bakterii z rodzaju Escherichia oraz zastosowanie szczepu bakteriofaga do fagotypowania, zwłaszcza enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli”, chronionego zgłoszeniem patentowym krajowym nr P. 431559, zawierającej poniższe elementy:
  • wycenę wartości: rynkowej, kosztowej, dochodowej i licencyjnej wynalazku dla następujących wariantów komercjalizacji: udzielenie licencji (wyłącznej / niewyłącznej) o zasięgu światowym oraz sprzedaż praw własności do technologii;
  • oszacowanie wysokości rynkowej stopy opłat licencyjnych dla technologii będącej przedmiotem wynalazku na potrzeby negocjacyjne z podmiotami zainteresowanymi uzyskaniem licencji na technologię;
  • analizę wrażliwości wyników wyceny (identyfikacja parametrów najistotniejszych dla wyników wyceny)
  • zaprojektowanie warunków kontraktu licencyjnego wyłącznego i niewyłącznego z określeniem kryteriów szacowania takich kluczowych parametrów, jak: długość trwania kontraktu; opłata wstępna; struktura opłat licencyjnych, z uwzględnieniem części ryczałtowej i zmiennej; model szacowania procentowej stawki licencyjnej i identyfikacja wartościowej bazy jej naliczania (w tym – model identyfikacji mnożnika procentowej stawki licencyjnej, odniesionej do marży operacyjnej perspektywicznego biznesu); identyfikacja zakresu możliwych do uzyskania marży operacyjnych w ramach komercjalizacji wynalazku (technologii), oszacowanie minimalnej wartości wymaganych obrotów ze sprzedaży produktów/usług potencjalnego licencjobiorcy w przypadku, gdy nie zostanie on zidentyfikowany, jako konkretny podmiot gospodarczy oraz przeprowadzenie procesu optymalizacji warunków kontraktu licencyjnego wyłącznego,
  • sporządzenie raportu z wyceny w zawierającego przynajmniej następujące elementy: podstawa, cel i cechy wyceny, opis przedmiotu wyceny, dobór metod wyceny i źródeł informacji, wyniki wyceny oraz stosowne wyliczenia, ewentualne załączniki zawierające istotne dane użyte w procesie wyceny. Raport powinien zostać sporządzony w języku polskim i angielskim w formie papierowej – 2 egzemplarze oraz elektronicznej). Raport powinien uwzględniać stan faktyczny i prawny na dzień wykonania oraz ponadto odpowiadać regułom sztuki i praktyce wyceny dóbr niematerialnych i prawnych dla potrzeb transakcyjnych, bilansowych oraz podatkowych.
  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Oferenta

 

  1. Termin realizacji zamówienia
  • dni kalendarzowych od daty podpisania umowy na wykonanie usługi

 

  1. Warunki zaproszenia do składania ofert
  2. Termin składania ofert – ciągły
  3. Okres związania ofertą 3 miesiące od daty przesłania oferty na adres e-mail: biuro@ctt.ug.edu.pl.
  4. Rozpatrywanie Ofert: w terminie związania Ofertą z możliwością przedłużenia okresu o 30 dni od daty zakończenia pierwotnego terminu.
  5. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, przejrzystości, jawności i równego traktowania.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. W ramach postepowania przewiduje się możliwość zorganizowania spotkania z potencjalnymi oferentami w kwestiach związanych z zaproszeniem do składania ofert. Konsultacje w sprawie zaproszenia mogą się odbyć również w formie telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  8. Oferta złożona, która nie odpowiada warunkom zawartym w niniejszym zaproszeniu lub złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
  9. Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do możliwości podjęcia negocjacji z wybranymi Oferentami w okresie związania ofertą. Negocjacje mogą się odbyć także w formie telefonicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub spotkania on-line.
  10. Dopuszcza się możliwość dokonania przez Oferenta zmiany warunków złożonej Oferty po przeprowadzonych negocjacjach.
  11. Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego Zaproszenia bez podania przyczyny.
  12. Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zbycia licencji na technologię bez wyboru Oferty.
  13. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  14. Pytania dotyczące zaproszenia należy kierować na adres e-mail podany w danych kontaktowych.
  15. Uniwersytet Gdański nie jest zobowiązany do zwrotu Oferentom jakichkolwiek kosztów związanych z Ofertą.
  16. Zawarcie Umowy Licencyjnej jest uwarunkowane spełnieniem wszelkich procedur w zakresie rozporządzania wartościami niematerialnymi i prawnymi wymaganych przepisami prawa w odniesieniu do uczelni wyższych.
  17. Oferenci nie są uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Uniwersytetu Gdańskiego w odniesieniu do warunków niniejszego Zaproszenia lub wyboru innego Oferenta.

Załącznik 1. OFERTA

Załącznik 2 Formularz oferty 

Temat:  Wykonanie pilotażowych eksperymentów na zwierzętach

Zamawiający:

Uniwersytet Gdański
Centrum Transferu Technologii
tel. 58 523 33 75 biuro@ctt.ug.edu.pl

 Zakres usługi:

  1. Przygotowanie wniosku do Lokalnej Komisji Etycznej.
  2. Wykonanie pilotażowych eksperymentów na zwierzętach (przy udziale członków zespołu badawczego z Uniwersytetu Gdańskiego).

Cel badań:

Ustalenie skuteczności usuwania infekcji rany wywołanej bakteriami z gatunku Pseudomonas aeruginosa lub Staphylococcus aureus (szczepy dzikie, nie modyfikowane genetycznie, BSL2). Myszy zostaną dostarczone na adres podany przez wykonawcę usługi.

Model badawczy:

Rana cięta skóry (sham surgery) u myszy szczepu BALB/c (samiczki) zainfekowana patogenem bakteryjnym.

Ogólny opis badań:

  •  Podanie zwierzętom immunosupresantu 24 godziny przed zainicjowaniem infekcji.
  • Wytworzenie rany ciętej przez odcięcie fragmentu skóry w znieczuleniu ogólnym.
  • Inokulacja rany zawiesiną komórek bakteryjnych i jej zabezpieczenie opatrunkiem. Wybudzenie zwierząt.
  • Po 24 godzinach od inokulacji:
    1. Kontrola infekcji (wykonanie zdjęć, pobranie wymazów).
    2. Podanie na rany po raz pierwszy preparatów eksperymentalnych i komercyjnych.
    3. Zaklejenie rany opatrunkiem Tegaderm i zabezpieczenie bandażem samoprzylepnym.
  • W ciągu kolejnych 6 dni, podanie co 24 godziny preparatów oraz inspekcja infekcji i procesu gojenia rany (zdjęcia, wymazy). Za każdym razem zmiana opatrunku.
  • Po 8 dniach: inspekcja procesu gojenia rany (zdjęcia, wymazy), eutanazja zwierząt i pobranie próbek tkanek na badania histopatologiczne i inne (przygotowanie bloczków parafinowych, pobranie tkanek do homogenizacji i posiewów, zabezpieczenie próbek na RT-qPCR).

Niezbędne doświadczenie i wyposażenie laboratorium:

  1. Doświadczenie w prowadzeniu eksperymentów z wykorzystaniem mysiego modelu infekcji bakteryjnej rany.
  2. Zwierzętarnia umożliwiająca pracę z patogenami klasy 2 bezpieczeństwa biologicznego.
  3. Komora z laminarnym przepływem powietrza, cieplarki i wytrząsarki utrzymujące temperaturę 37 stopni Celsjusza, chłodnia do przechowywania podłoży, wirówka (2800 rcf).
  4. Możliwość przeprowadzenia doświadczenia na 8 grupach zwierząt (n=10; 80 zwierząt).

Tryb udzielenia zamówienia:

 Zakup zostanie dokonany w oparciu o art. 11 ust 5 ptk 1 ustawy Pzp. „Przepisów ustawy nie stosuje się do zamówień o wartości mniejszej niż progi unijne tj. 215 000,00 EURO (tj. 957 524,00):

„których przedmiotem są dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju”.

Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w Formie pisemnej na własnym formularzu.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w formie:
− Elektronicznej (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@ctt.ug.edu.pl / adres
pracownika komórki merytorycznej
do dnia 12-04-2022 do godz. 15:00

Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

tel. 58 523 33 75 email:pawel.klepadlo-godlewski@ug.edu.pl

Zamawiający:

Uniwersytet Gdański
Centrum Transferu Technologii
tel. 58 523 33 75 biuro@ctt.ug.edu.pl

Temat: Wykonanie eksperymentu właściwego uwzględniającego użycie srebra na zwierzętach

Zakres usługi:

  1. Przygotowanie wniosku do Lokalnej Komisji Etycznej.
  2. Wykonanie eksperymentu właściwego uwzględniającego użycie srebra na zwierzętach (przy udziale członków zespołu badawczego z Uniwersytetu Gdańskiego).

Cel badań:

Ustalenie skuteczności usuwania infekcji rany wywołanej bakteriami z gatunku Pseudomonas aeruginosa lub Staphylococcus aureus (szczepy dzikie, nie modyfikowane genetycznie, BSL2). Myszy zostaną dostarczone na adres podany przez wykonawcę usługi.

Model badawczy:

Rana cięta skóry (sham surgery) u myszy (80 sztuk) szczepu BALB/c (samiczki) zainfekowana patogenem bakteryjnym.

Ogólny opis badań:

  •  Podanie zwierzętom immunosupresantu 24 godziny przed zainicjowaniem infekcji.
  • Wytworzenie rany ciętej przez odcięcie fragmentu skóry w znieczuleniu ogólnym.
  • Inokulacja rany zawiesiną komórek bakteryjnych i jej zabezpieczenie opatrunkiem. Wybudzenie zwierząt.
  • Po 24 godzinach od inokulacji:
    1. Kontrola infekcji (wykonanie zdjęć, pobranie wymazów).
    2. Podanie na rany po raz pierwszy preparatów eksperymentalnych i komercyjnych.
    3. Zaklejenie rany opatrunkiem Tegaderm i zabezpieczenie bandażem samoprzylepnym.
  • W ciągu kolejnych 6 dni, podanie co 24 godziny preparatów oraz inspekcja infekcji i procesu gojenia rany (zdjęcia, wymazy). Za każdym razem zmiana opatrunku.
  • Po 8 dniach: inspekcja procesu gojenia rany (zdjęcia, wymazy), eutanazja zwierząt i pobranie próbek tkanek na badania histopatologiczne i inne (przygotowanie bloczków parafinowych, pobranie tkanek do homogenizacji i posiewów, zabezpieczenie próbek na RT-qPCR).

Niezbędne doświadczenie i wyposażenie laboratorium:

  1. Doświadczenie w prowadzeniu eksperymentów z wykorzystaniem mysiego modelu infekcji bakteryjnej rany.
  2. Zwierzętarnia umożliwiająca pracę z patogenami klasy 2 bezpieczeństwa biologicznego.
  3. Komora z laminarnym przepływem powietrza, cieplarki i wytrząsarki utrzymujące temperaturę 37 stopni Celsjusza, chłodnia do przechowywania podłoży, wirówka (2800 rcf).
  4. Możliwość przeprowadzenia doświadczenia na 8 grupach zwierząt (n=10; 80 zwierząt).

Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w Formie pisemnej na własnym formularzu.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w formie:
− Elektronicznej (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@ctt.ug.edu.pl / adres
pracownika komórki merytorycznej
do dnia 30-04-2022 do godz. 15:00

Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

tel. 58 523 33 75,email: pawel.klepadlo-godlewski@ug.edu.pl

Zamawiający:

Uniwersytet Gdański
Centrum Transferu Technologii
tel. 58 523 33 75 biuro@ctt.ug.edu.pl

Temat: Wykonanie eksperymentu właściwego uwzględniającego użycie ekstraktu z rosiczki na zwierzętach

Zakres usługi:

  1. Przygotowanie wniosku do Lokalnej Komisji Etycznej.
  2. Wykonanie eksperymentu właściwego uwzględniającego użycie ekstraktu z rosiczki na zwierzętach (przy udziale członków zespołu badawczego z Uniwersytetu Gdańskiego).

Cel badań:

Ustalenie skuteczności usuwania infekcji rany wywołanej bakteriami z gatunku Pseudomonas aeruginosa lub Staphylococcus aureus (szczepy dzikie, nie modyfikowane genetycznie, BSL2). Myszy zostaną dostarczone na adres podany przez wykonawcę usługi.

Model badawczy:

Rana cięta skóry (sham surgery) u myszy (80 sztuk) szczepu BALB/c (samiczki) zainfekowana patogenem bakteryjnym.

Ogólny opis badań:

  •  Podanie zwierzętom immunosupresantu 24 godziny przed zainicjowaniem infekcji.
  • Wytworzenie rany ciętej przez odcięcie fragmentu skóry w znieczuleniu ogólnym.
  • Inokulacja rany zawiesiną komórek bakteryjnych i jej zabezpieczenie opatrunkiem. Wybudzenie zwierząt.
  • Po 24 godzinach od inokulacji:
    1. Kontrola infekcji (wykonanie zdjęć, pobranie wymazów).
    2. Podanie na rany po raz pierwszy preparatów eksperymentalnych i komercyjnych.
    3. Zaklejenie rany opatrunkiem Tegaderm i zabezpieczenie bandażem samoprzylepnym.
  • W ciągu kolejnych 6 dni, podanie co 24 godziny preparatów oraz inspekcja infekcji i procesu gojenia rany (zdjęcia, wymazy). Za każdym razem zmiana opatrunku.
  • Po 8 dniach: inspekcja procesu gojenia rany (zdjęcia, wymazy), eutanazja zwierząt i pobranie próbek tkanek na badania histopatologiczne i inne (przygotowanie bloczków parafinowych, pobranie tkanek do homogenizacji i posiewów, zabezpieczenie próbek na RT-qPCR).

Niezbędne doświadczenie i wyposażenie laboratorium:

  1. Doświadczenie w prowadzeniu eksperymentów z wykorzystaniem mysiego modelu infekcji bakteryjnej rany.
  2. Zwierzętarnia umożliwiająca pracę z patogenami klasy 2 bezpieczeństwa biologicznego.
  3. Komora z laminarnym przepływem powietrza, cieplarki i wytrząsarki utrzymujące temperaturę 37 stopni Celsjusza, chłodnia do przechowywania podłoży, wirówka (2800 rcf).
  4. Możliwość przeprowadzenia doświadczenia na 8 grupach zwierząt (n=10; 80 zwierząt).

Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w Formie pisemnej na własnym formularzu.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w formie:
− Elektronicznej (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@ctt.ug.edu.pl / adres
pracownika komórki merytorycznej
do dnia 30-04-2022 do godz. 15:00

Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

tel. 58 523 33 75; email:pawel.klepadlo-godlewski@ug.edu.pl